• VŮNĚ
    • KOSMETIKA
      • Líčení
      • Péče a tělo
    • INSPIRACE
    • O NÁS
      • Jak nakupovat
    • Home
    • Vůně Dámské parfémy
    • Chopard Casmir

    Chopard Casmir

    admin | 15 srpna, 2014 |

    Chopard Casmir


    Výrobce: Chopard Řada: Casmir

    Casmir (najdete ho psaný i mezinárodněji jako Casmir – čte se v obou případech „kašmir“) patří mezi známé orientální vůně. Přestože ho možná máte zafixovaný jako letitou klasiku, přišel na svět v roce 1991 a nedá se tedy ještě srovnávat se skutečnými klasikami jako je Shalimar (1925). Zda se mezi ně zařadí ukáže čas.

    Od názvu Casmir by člověk čekal nějakou mystickou, tajemnou vůni, složení na druhou stranu vypadá sladce a trochu ovocně. Jaký je tedy Casmir? Za prvé, je opravdu velmi, velmi sladký. Kokosově mangová hlava udeří mocnou sladkostí hned ze začátku a kdo slazené multivitamínové džusy nerad, nejspíš už utíká drhnout pod tekoucí vodou nebo zahazuje papírek. Zaznamenala jsem dokonce stejný tón nějakého tropického ovoce jako v Beyond Paradise, nemůžu ho však rozluštit. V Casmiru bych ho svedla nejspíš na směs konvalinky, jasmínu, kokosu a manga, v Beyond Paradise to nejspíš bude kombinace jasmínu a toho „rajského oparu“.

    Ovocný dojem však vydrží Casmiru tak 15 minut a potom vůně zamíří vanilkovým směrem. Zároveň má neomylně orientální příchuť, tedy něco jako vstoupit do obchodu s orientálním zbožím a vonnými tyčinkami s vanilkovým luskem nalepeným pod nosem. Ke konci nabývá vanilkově-santalového charakteru, nezůstává tedy čistě vanilkový, trochu dřevitě zjemní. Orientálnost také Casmiru dodává jistý mystický charakter, ale opravdu tajuplnou, záhadnou vůni si představuji jinak – nicméně to je velmi subjektivní názor a posouzení míry mystičnosti Casmiru nechám na Vás.

    Casmir bych doporučovala spíš na večerní nošení, je to typický bolehlav a zvedač žaludku, který by lidem kolem Vás nemusel udělat příliš dobře, pokud mu budou vystaveni příliš dlouho. Umím si ho představit i na mladé ženě, i když se podle mého názoru hodí spíš pro zralejší věk. Asi bych ho zkusila zkombinovat s mladistvějším oblečením a účesem, když si ho totiž představím na natrvalené dámě středního věku v usedlém oblečení, dělá se mi mdlo.

    Button

    „Ada pro pro Elnino.cz“

    Populární články

    Unisex parfémy: Vůně bez hranic pro každého!

    Maleka od ARMAF: Vůně, která nemluví nahlas – ale slyší ji každý

    Jak vybrat parfém na jaro: svěží vůně pro probouzející se přírodu.

    2014 - 2025 © elnino parfum, s.r.o.
      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
        Funkční Vždy aktivní
        Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
        Předvolby
        Technické úložiště nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány účastníkem nebo uživatelem.
        Statistički
        The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
        Marketing
        Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
        Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
        Upravit
        {title} {title} {title}