admin | 17 března, 2015 |
Máte dost běžně dostupné dekorativní kosmetiky? Vyzkoušejte cenově dostupnou dekorativní kosmetiku NYX, která si díky své vysoké kvalitě a nízké ceně brzy získala oblibu po celém světě.
Za dekorativní kosmetiku NYX můžete bez viny utrácet! Přesvědčte se na vlastní oči, že je její cena až nečekaně nízká. Byly časy, kdy sama zakladatelka Toni Ko raději zahodila celou zásilka zboží do popelnice, protože její kvalita neodpovídala potřebným standardům. Kvalita je pro tuto značku na prvním místě. Značka NYX se vyznačuje vysokou pigmentací, díky které bude Vaše líčení vždy dokonalé a perfektní. V nabídce naleznete obrovský výběr barevné škály produktů, díky kterým docílíte během chvíle na první pohled propracovaného make-upu.
Kosmetiku NYX používají nejen ženy téměř po celém světě, ale i přední filmoví maskéři, světové celebrity i profesionální vizážisté po celém světě. “Každá žena je jiná a já se snažím nabízet produkty a možnosti, které jim pomohou být krásné, vyrovnané a sebevědomé”, říká Toni Ko.
Psal se rok 1999, kdy si mladá podnikavá dívka jménem Toni Ko uvědomila značnou mezeru na kosmetickém trhu a rozhodla se založit vlastní kosmetickou značku. Pojmenovala ji podle starověké řecké bohyně noci Nyx. Toni Ko patří do generace přistěhovalců z Koreje, kteří hojně v 90. letech objevovali svobodu Ameriky. Kdo by to dnes řekl, že se mladá 13 letá dívenka, která neuměla ani slovo anglicky, stane o několik let později zakladatelkou mnohamilionové kosmetické značky NYX. Osud leckdy dokáže splést až neskutečné příběhy…
Toni Ko dokázala skvěle využít situace a vyplnit mezeru mezi prestižními značkami kosmetiky, kterou si ovšem nemůže dovolit každý, a masovými značkami prodávanými v lékárnách. Jejím cílem bylo nabídnout zákazníkům profesionální, bohatě pigmentované produkty za přijatelné ceny. Za svůj úspěch vděčí průkopnickému pojetí online marketingu pomocí sociálních sítí. V současné době je k dispozici ve více než 70 zemích světa.
“Od prvního dne bylo mým hlavním cílem dodávat nejkvalitnější kosmetiku za velice přijatelnou cenu. Druhým cílem bylo jeden den prodat značku L’Oréal” svěřila se sama zakladatelka Toni Ko Forbes.
Tak co, vyzkoušíte ji také? Já rozhodně ano. Za tu cenu by to byl hřích neotestovat alespoň jeden produkt.