admin | 27 září, 2017 |
Rychlá auta, F1, nezaměnitelný a patentovaný odstín rudé a luxusní životní styl. Na světě snad není člověka, který by nikdy neslyšel o Ferrari. Jaké jsou ale jejich parfémy?
Zapálený závodník a milovník rychlých kol Enzo Ferrari (1898 – 1988) v roce 1929 založil společnost Scuderia Ferrari. Původně vůbec nechtěl vyrábět silniční auta, cílem bylo podporovat mladé a začínající jezdce.
Závodní speciály by však společnost neuživili, proto musel z finančních důvodů rozjet i výrobu silničních vozů. Ferrari se velmi rychle stalo špičkou mezi supersportovními vozy, snem nejednoho milovníka těchto luxusních vozů.
V roce 1999 se pustilo Ferrari do zcela nových a do té doby neprobádaných vod – uvedli na trh svou vůbec první vlajkovou vůni Ferrari Black. Lehce orientální kompozice se sladkými tóny se stala hned po uvedení komerčním trhákem. Luxusní vůz si nemůže pořídit každý, zaparkovat na své poličce působivý flakón však může kdokoli. Cíl značky byl tak od prvopočátku jasný – přiblížit a dostat Ferrari do každé domácnosti.
V roce 2005 byla představena pánská vůně Passion, jejíž flakón byl zbarven v dobře známém Ferrrari červeném odstínu. O dva roky později spatřila světlo světa vůně v atypickém modrém odstínu – vůně Light Essence. Zatímco luxusní vozy Ferrari jsou dostupné pouze bohatým, vůně jsou cenově dostupné komukoli, a i proto si získali tak velkou fanouškovskou základnu.